äntligen!

ÄNTLIGEN har min tand lossnat!! den har gjort så ont men nu slet jag ut det, GRATTIS FELICIA<333 äntligen kan jag äta normalt.
hehe kul för alla att veta det (A)
Men idag har nog inget speciellt hänt. Efter skolan för jag och linnea på stan en liten sväng. Jag tror att jag har hittade min skolavslutningsklänning :D jag ska fara ner med mamma och prova den igen :)
ikväll ska jag nog plugga och titta på Ugly Betty. Det ser ju ut som en ganska bra kväll -läxläsningen.. men annars så :)
baybay
/feliiiiiiii

en liten fin bild från tacomiddagen!
hoppas verkligen att vi kan göra nått igen i helgen då :) :) :) :) :)


Kommentarer
Postat av: jazz

Diggar eran blogg sten hårt! :D Lovar att ni har 1000 anonyma besökare dagligen asså ;)

2009-04-21 @ 19:26:10
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0