årets första grillning

var igår!(söndag)

Det var i alla fall jätte gott!!
Idag var det en helt vanlig skoldag. Vi hade bild istället för HK för ingen av susannarna var där :).


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på valborgs, men vi har tänkt vara i Joffes stuga om vi får det :D! Hoppas att det går, det skulle bli jätte roligt :D!
Somsagt hade ju vi ett "filmlan" i helgen, men det blev ju inte så mycket film.
Jag hade även tagit lite bilder, de kommer senare för att det inte går att ladda upp bilder just nu.
se fram imot det!
byebye/ felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag diggar era headers rå mke! :D alltid nya coola designer! alltså hur lyckas ni ;)

2009-04-28 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0