effektiv onsdag

efter skolan idag for vi hela bjorkbabes till stan. Våran skoldag slutade på pingskyrkan eftersom vi hade varit där och sett på niornas pjäs, skit duktiga förresten. Vi har väldig mkt frilufsdagar egentligen, jamena hur ofta har andra skolor de ?
aja men sen på kvällen får feli och jag hem till mette och basta & rulla i snön & dansa vilt i badrummet.
de var så kul !, en höjdare


Sen har jag faktisk varit riktigt effektiv när jag kom hem, jag har nu på sena kvällen hunnit städa mitt rum, packa alla fotbollsgrejor för imorgon (dubbla träningar direkt efter varann olika stället) aa hur ska vi hinna, & nu avslutar jag dagen med ett blogginlägg.

jag gillar mina dagar. kärlek till folket
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0