grattis

GRATTIS METTE, nu är du fjorton, de känns nästan overkliget, tänk vad tiden går snabbt, snart fyller du väll 54.
jag slänger in en liten bild från när mette verkligen inte var fjorton, kommer sakna den tiden, men kommer älska tiden med dig som äldre också, grattis min vän

förlåt mette men jag bara älskar den här bilden (L)(L)(L):*

för övrigt idag började min dag dåligt för jag råka borsta ttänderna innan fruost, de är verkligen ingen hit, de smaka äckel och sen måste man borsta igen, men när jag träffa mina kära vänner vart jag glad igen. De har varit een trevlig dag förutom att noak inte satt med mig i matsalen som jag hade bestämmt, han var typ sjuk eller nått. Aja sen har jag haft träning och lekt med gimp. it so fun !

kärlek till de snälla
/sofia

Kommentarer
Postat av: Cissi :)

sv: jag vet inte vem av er som skrev att jag hade fin blogg men tack :D

2009-04-06 @ 23:40:52
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: MOA

GRATTIS METTE! :D

2009-04-07 @ 08:48:41
Postat av: felicia

GRATTIS METTE : : : :<3e<3

2009-04-07 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0