Hejhallop

Jaaaa, nu sitter jag här
Imorse hostade jag mig typ döv, näborrarna svämmade över och rösten den var som bort sprungen
men efter två alvedon och hostmedicin och en hög dos med neceril (stavas?) sitter jag framför datorn, jippitjoho!

Nu väntar jag på att gästerna, pappas kusin och hennes man ska komma jag har faktiskt städat hHELA mitt rum, helt själv
på söndag far jag till kittelfjäl, och om det finns internet där lär jag blogga endel..... endel bilder får ni när jag och resten åker skidor, det ser ni väll fram emot

Nu blickar vi framåt en dag, dååååå........ trumvirvel är det min födelsedag!!!'Hurra hurra hurra, men egentligen fyller jag år på måndag men då hinner vi inte fira, så det blir imorgon!
ajja, nu ska jag checka bloggar ett tag sen sak jag väll hälsa dom andraa välkomna

Se till och överlev och ha ett bra påsklov
/mette

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0