hejhej

idag har jag varit på fotbollsträning, de är så fruktasvärt skkönt, jag är så glad att jag nästan spricker att jag har börja, och faktiskt kan jag tacka mette för de för de var hon som peppa mig från början, och hon peppar mig fortfarandE:]
I LOVe IT, mer än jag vet inte vad!
mer än glass och godis:], och jag älskar verkligen glass och godis
jag var förresten på stämningsgårdens träning där mina kära vänner spelar och lira lite, de ägde !<3

nu ska jag lägga upp en gång av handdukar så jag kan springa mellan duschen och datorn och byta låtar. jag ska duscha mega länge nu heh:D
ha de bäst, no protest
/SOFIA

+ hugo har varit tillräckligt snäll idag
hugoB   <PUSH IT BABY

Kommentarer
Postat av: GJ

Jag harom också:D<3

2009-04-28 @ 20:46:39
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/
Postat av: GJ

Jag harom också:D<3

2009-04-28 @ 20:46:43
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså palla byta design hela tiden på eran blogg man blir ju fan förvirad! :O

2009-04-29 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0