mmm glass

jo, nu sitter jag här och tjockar mig med glass, dajmkulor och kolasås :]
haha det känns lite ohälsosamt med tanke på amandas springtur (a)
men jag tränade i söndags, hehe..
idag har vi varit på stan efter skolan. jag och amanda var på MQ och provade skolavslutningsklännigar, dom var jättefina :D!
sen tog jag 12an hem, det tog typ ett ÅRRRRRRRRR......åh, det var jobbigt.
förresten, ett litet försenat GRATTIS till dig Mette :D!<3 hoppas att du hade en super födelsedag där i kittelfjäll :)!!
jaja, då är det väll dags att plugga spanska inför provet imorgon! lycka till alla i klassen på provet :)önska och så mig lycka till (A)

min goda glass :]

hejdå// felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0