mmm

tjenamors!
här ligger jag och gottar mig med popcorn. för dom som vill läsa ska jag berätta vad som har hänt idag för mig. Först och främst läste jag i tidningen att det är superinne med gröna stuprörsbyxor, vilken jag fick för några dagar sedan av min kära vän moa :D
-nu ångrar du att du gav mig dom eller hur ;)? haha skoja..
hur som helst så for jag och mamma ner på stan senare då hon kom hem från jobbet. Sedan kom mette dit ner också. När vi kom hem var vi nog alla hungriga. Vi åt jättegod kykling wook :) jag åt hur mycket som helst :]
sedan satte vi oss vid datorn och nu sitter jag här :)
jaja, hejdå alla fans
hah
/felicia

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E <3

sv: det är en kod man lägger in bildurl:en i . Ni hittar den garanterat på designadinblogg.se kram ha en trevlig helg på er!

2009-04-18 @ 15:39:00
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0