SOFIA

igår var jag på nh discot, de var ssssssskit skoj=D=D=D=D=D=D
Jag amanda&felicia gick först dit, vi dansa och så, sen träffa vi ellen,secred jofe,julia,girre,felicia&några till:D
vi dansa järnet (typ lika galet som på pan) de var jätte roligt!
Sen leta vi efter små killar att dansa med , jag hittade Tim 11 år, as söt. Sen insåg vi att alla små hade farit hem SOM TILLEXEMPEL MARKUS NILSSON:(, så vi börja fråga alla istället, när vi hade frågat alla, precis alla pojkar på hela discot börja vi gå runt och krama alla istället.
men ofc hade min kamera slut batteri så no pic:(
aja men de var iallafall super roligt.

kärlek till er mina vänner&alla andra
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0