välkommen hem

NÚ ÄR  HEMMA TJOHO !
fanastiskt skönt att vara hemma. har vild åkt snow board hela veckan så jag har blivigt hyfsad bra, när jag sen åkte med ellen och de visa sig att hon åkte 20 gånger snyggare än mig vart jag lite besviken, naa skoja ba men bättre iallfall har jag blivig=)
här är lite bilder !<3<3<3

NI ÅK GREJORNA ^

fanny är söt :*^

kristoffer äår snäll ^

tom rök i ögat jag glad i bakgrunden^

paulina är snäll&söt  <3<3<3<3 :* ^

jag orkar inte lägga in fler, men aja jag har åkt och åkt, jag har åkt med kristoffer, fanny, paulina och sen moa och ellen:D nii är bara för bäst:*
de har varit så sås såsåssåså kul !!
jag är lite solröd nu, jätte fult, om man bortser från de små fräknar jag fått (ca 3:]) de är söta <3
fast jag har sakna alla där hemma, fy vad jag har sakna


/SOFIA

Kommentarer
Postat av: moa

jag har också såna snowboardskor =)

2009-04-18 @ 22:16:24
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0