åh snow

jag läste på blogg.se att BARBIE fyller 50 år idag! Hon börjar bli gammal :]
Jaja, tillbaka till the life of felicia :) Idag har det då alltså varit snöstorm! Jag stod typ ute i en kvart i kallvädret och frös och man kunde inte se något för att det snöade så mycket. Sen äntligen kom bussen och det var så skönt! Fast jag hann inte bli riktigt varm ända hem.
Sen plumsade jag genom snön hem från busshållplatsen och då jag skulle hämta tidningen så var det fullt med snö i postlådan. Haha, så jag fick liksom gröpa ur den :]
Ja.. sen har jag bara varit inne hela dagen. Man vill ju inte vara ute i sånthär busväder :S
nu har vi ju långhelg :) vi är lediga fredag, lördag, söndag och måndag :D
men nu funderar jag på att läsa lite :)
see you later
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0