felicia skriver inte ofta

jag va på pan igår trallalalala :D det var kul :D jag var där med zusan & melinda ( norrhammare) ;)
fast vi satt mest bara där, men det var typ endå lite kul :D sen sovde jag över hos zusan.  vi skulle se fucking åmål, men zusan somna typ efter 10 min, så jag låg typ själv och såg (A) sen vakna jag några gånger på natten av att filmen fortfarande var igång, så då bytte jag till bring it on och såg den ett tag:) sen somna jag igen.
före pan var vi på stan och jag köpte en svartvit randig kofta :D
idag har jag typ bara suttit vid datorn. (INte bra)
ikv ska jag till emma :D:D:D<3<3<3 vi ska se melodifestivalen, hehe roligt :D
jag tycker att jag borde lägga in fler bilder, men min kamera har slut batteri och ajg har inte orkat ladda den hehe.
men nu måste jag klä mig, har precis duschat :O
hahah klockan är 20 i fem, grattis felicia, du har slått rekord i att ha pyamasen på längst utan att vara sjuk!
jaja, nu måste jag verkligen klä mig :D
pussar och kramar
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0