felicia wohoo

Åh, min kamera har slutat fungera igen! Nu går inte batteriet att ladda.. IT SUCKS!
Idag på förmiddagen var jag med emma :D<3 vi gjorde lite olika saker.
sen på kvällen for vi på gympan, så nu har jag tränat! jag ska också få muskler, jag är ingen klenis anymore! Magrutor, here i come! nä, jag skämtar bara. Magrutor är något jag kan drömma om i mina vildaste drömmar8D
jag har ändå hunnit sitta ganska mycket vid datorn idag, vilket inte är så jättebra.
men jag är beroende och det går inte att göra nått åt det..
Imorn ska jag kanske på eddahallen med sofia moa m och kanske nån mer :D Fast jag ska till tandläkarn klockan 3 :/
men okej.
ha det bra
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0