hej sofia iigen, jag har varit aktiv idag

^ som sagt, mitt tredje inlägg idag, heja sofia
De är kanske ett tecken på att jag har lite och göra ?
nej idag har jag faktiskt både hunnit färga håret åkt till umeå och ätit (massa) och prata med maaacke och jag har hunnit sett lets dance och, ja okej jag har kanske inte gjort så jätte mkt, men hur som helst är jag på hotell rummet nu, VI HAR POOL. Ja de är fint här, och nyss åt jag en super god middag, lyx lyx.

jag hittade på (moas blogg) en bild jag gilla här har vi den vv 



 
HEJDÅ SOFIA. 
 

Kommentarer
Postat av: Julia T

HAHA snyggingarna dära! :P

2009-02-07 @ 15:16:21
URL: http://jullantellstrom.blogg.se/
Postat av: Heffa

ojj, värst vad fin man va här då, NOT!(A)

2009-02-07 @ 21:35:33
URL: http://dagensskamt.blogg.se/
Postat av: Maackkeee

Men jag då heffa :]

2009-02-08 @ 10:25:31
Postat av: Anonym

så javlä risiga

2009-02-13 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0