Mette goes full in!

Okej, nu verkar det som om det är barar jag som skriver, en äkta bjorkbabe!

Idag på skolan så hade vi gympa sista lektionen, jag amanda och sofia gick då på promenad där två var blinda!

* Amnanda leder mette och sofia säger till oss att vi ska säga hej, så vi startar och säger hej ett tag sen hör vi: hon försöker sova! OPS!!!
* Amanda leder mette och sofia släpper oss och vi börjar springa run t mette hoppar på en snöhög och ramlar ner då sofia plötsligt snubblar över mitt huvud, kaous!
* Mette leder sofia och amanda, sofia snubblar på sin fot och drar ner mette som sätter sig på sofia och maanda som i sin tur sätter saig på mette, vi kommer inte upp!

Sen for jag med Linnea och Angelica på stan där vi letade efter bikinisar till jag och angelica till et shownummer, gick väll inte så bra kanske fel säsong...?

Men nu när alla är på PAN ska jag och Linnea och ANgelica sitta gratis hos mig och dricka milkshake ;D

Sen blir det tävling imorrn, wish me luck!

/Mette

Amen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0