Nya ögonbryn !

Hej och hå, nu var det så att idag var jag med sofia.
Det började med att jag skulle möta henne med min spark så hon slapp bära spadarna och madrassen (vi skulle göra en snökojja!)
Då ringer hon och jag får en lätt panik för jag har inte börjat gå men då säger hon att hon är insnöad i sitt hus och att hon rykt bort handtaget :S
JAg får snabbsparka bort till henne (tur hon bor hyfsat nära) och först trodde jag att jag skulle skotta utna men ikke det nyckeln låg där och efter några minuter hade jag fått upp dörren det var en klurig dörr dom har. 
Sen gjorde vi en snögrotta ett tag gick inte så bra det var så mjuk snö så vi låg mest med alla ben och armar ner ii snön! men det var mycket skoj!
Sen for vi till make up store och plocka mina bryn, hängde på stan ett tag och köpte mentos och coola! Experimentet gick inte så bra först men sen skulle kerstin hämta oss och då först såg vi Jimmy henriksson han i hockey laget! Sen köpte vi en ny coola då gick experimentet prima! 
Men nu slappar jag bara vid datorn, äta, sen sova!
Hare gott gummie propp

/mette

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0