söndag

hej idag är jag tjock.
Jag och linnea har varit klistrade i soffan nästan hela dagen hah
Sen kom moa&ellen och joina oss och vi åt en miljon påsar med truly jucie, ni är för trevliga rent.
Ja sen har jag och linnea gjort absolut ingenting sett lite antikrundan och sånna trevliga saker ;)
Linnea fick värsta kramperna för hon hade ätit hur mkt som hellst så jag, hjälten, var tvungen massera hennes mage, sen har nu hela kvällen fisit i sin  hand och sedan tryckte handen i ansikten, så nice. 


en kall dag på öhn

aja hoppas ni haft en bra kväll gott folk.
/Sofia&linnea=) 

Kommentarer
Postat av: anonymm...

kan nii ha designen som den var från början asså den med 50-tals stuk, den var sååå cool.

2009-02-23 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0