Suprice

Idag var jag på stan. Då gick jag in ett tält som visade sig vara ett Melodifestival tält.
De började ropa ut att en tävling var på G så jag anmälde mig som frivillig. Jag fick gå upp på scenen och svara på en massa frågor. Jag kom trea och priset jag vann var en schlagerbok, agnes skiva, SJ biljett och sist men inte minst MELODIFESTIVAL BILJETTER! Jag vart jätte glad och eftersom det var 2 biljetter så ska Mette få följa!! Det kommer bli jätte kul och vi sitter på 3e raden så ni får kolla om ni ser mig och Mette på TV, och så träffar jag kanske måns igen!! (L)

Kram från en super glad Amanda :D:D:D

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vill ha agnes skiva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en till alltså:]

jag är helt GALEN i henne

2009-02-21 @ 18:02:07
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0