top model

FINAL!!!! jag hejar på Sam, hon verkar mycket snällare och mer avslappnad än McKey. Självklart är McKey också bra, men jag tycker endå inte om henne.. :] jag fortsätter att skriva inlägget tills programmet är slut, så jag kan skriva lite om vad jag har gjort idag :D
Efter skolan for amanda på piano och jag och mette satt utanför och väntade :) Sen gick vi hem till Amanda och började fixa bloggen lite. Jag skulle efter ett tag på team sportia och låna slalom skidor efter som vi ska till klutmark imorn med skolan :D roligt :D:D!!

men nu är det tillbaka till topmodel, vem vinner och vem försvinner?

VINNARE: McKey :)
jag hade helldre velat att Sam skulle ha vunnit, men hon var väll också en värdig vinnare :D!

snyggaste inlägget :O
hejdå
/felicia

Kommentarer
Postat av: Mette

Jag hejjar också på SAM!



Men Mckey ser ut som Michael Jacksson!!! Skit ful bajs MCkey

2009-02-11 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0