En snabbis innan sängen

Tjoho på galapagos, nu har jag kommit hem från amanda, vi gjorde en massa, vi tittade på tapeter till hennes rum, spela roller caster tycoon 2, såg  ellea den förtrollade och åt
sen när jag kom hem packade jag ner mina saker från make up store i nessecären. lite glad jag är men detta kom med hem:
- en blå aktig skugga
- en grå jätte fin skugga
- en rouge
- svart eyeliner
- borste
- en glitter eyeliner till konståkningen
- en ljus lila glitter eyeliner
- 3 olika glitter skuggor sånt löst, en chock rosa en grå och en silver till konståkningen
- ett rosa rött läppglans
- en spindel brosh
Sen imorgon på rean ska jag köpa en skugga som har tre, en bortse till och en eyekliner och en sån kräm
Men nu ska jag städa i mitt pennställ, ska väll gå upp tidigt imorgon och smikna mig as snyggt, skämta ba!
Hare gotti gott
/M

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0