fridayy is the day :)

idag har vi då alltså varit hos petra och partat :D nä jag skoja, men det var kul :) vi åt jättemycket tacos och senare hade vi tårtbakartävling, och allas tårtor blev typ äckliga :] TILL OCH MED VÅRAN!! i can't belive it! men jag, mette och amanda försökte iallafall, och det är ju det viktigaste :) i början ville jag vispa för hand, men efter några minuter märkte jag att det var meningslöst, så då tog jag elvispen endå :]
och sen så har vi spelat massor med guitarhero world tour :D det ägde :D
men nu är jag HELT slut och jag vill bara gå och sova. men samtidigt vill jag ju läsa twilight :):):):):) den boken är verkligen jättebra!
I love it!<<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Om jag kunde drömma är jättebra! jag har läst den 3 ggr (A)

2009-02-01 @ 12:36:01
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0