hallåjj

Igr hade vi det jättekul! 
Till förrätt hade jag och mette gjort vårrullar, majskolvar och vitlöksbröd, gott gott:)
Linnea felicia och sofia hade gjort nå kött och mango på spett
och potatisroser, tror jag det hette och ris, :) Det var också gott:)
Till efterrtt var det..... chokladmousse, chokladmuffins med nån fyllning,
machmellows med choklad och polkagrisgrejs på och sist men inte minst
chokladfondy. Allt var jättegott, men det godaste var chkladmoussen. :)

Idag har jag och sofia varit i backen och åkt slalom. Det var lite blåsigt, men det var kul!
Nu ska jag spela lite piano, ikväll har jag inget planerat, så ring mej!! ;)
goodbye!
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0