hej mamma

nu sitter jag och felcia &väntar på mette.
Vi filmar oss själva (ego) och vi gör massa fejkinlägg i sofias förra 'kompisdagbok:]
HAHAH de äger.


Namn: urban urban urban
Håfärg : grönmossa
Ögonfärg: blåmossa
Bästa egenskper: plocka saker i skogen
De bästa jag vet : att vara med mina mossvänner
De västa jag vet: tvätta mina mossvänner
Dröm kille: mulle skogsman 
Mail: urban_urban_thecool@urbantown. urban

Namn: Felicia prut
Nummer: ingen telefonnummer (bor i en låda)
De gör mig super glad: När de regnar.
Drömsemester: utanför lådan.
Därför är jag en bra kompis: min låda är fin

//sofia,mette&felicia (i lådan) the cool
ofc amen

Kommentarer
Postat av: felishia in tha box

yo asso

2009-01-21 @ 19:51:53
Postat av: soaifasofiafafa

felicia är kingen I LÅDAn

mette är kingen bakom soffan.

sofia kinga i allt annat MOAHHA

2009-01-21 @ 19:59:42
Postat av: soaifasofiafafa

jag vill va ett humla eller drottning, sofia är sämre än mig MOHAHHAQ½!!!!

2009-01-21 @ 20:00:24
Postat av: Mamma R

Vikken fiin!



Trevligt att ni snart har VIP-kort på Statoil. Har hört att man får företräde i kön till deras toalett om man har det...



/Mamma mu

2009-01-21 @ 20:00:51
Postat av: Classe

Fin blogg ni har busungar.

2009-01-21 @ 22:52:48
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0