jag är bäst på skridskoor oh yeaa

Idag hade vi skridskor och JAG sög.
jag kände mig som en korv med rund hjälm :o
men jag gjorde iallafall mitt bästa på mina små försök på piruetter (ingen såg).
vi gick ihop två och två några stycken och alla skulle göra ett nummer. grupperna var: Mette och Hugo, Sofia och Amanda och jag och Linnéa :)
mitt och linnets nummer var bäst!!!!!!!!!!!!!!!!
fast jag har massa blåmärken på knäna..
5 på det högra och 6 på det vänstra. INte skönt ska jag säga.
sen när jag iallafall kom hem skulle jag egentligen på pan med sofia och amanda, men jag orkade inte..
sen for jag till emma och vi hade kul och åt morötter :D
emma, du är en stjärna!<3
 vi är dom snyggaste

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAhAH försökte du på pirutter ?:]

2009-01-25 @ 10:34:24
Postat av: emma

felicia , du är en stjärna<3

2009-06-29 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0