lördag =)

ja nu är bloggen en dag gammal (A)
&idag har jag träna&ätit negerbollar hela dagen :]
Jag tycker det känns lite konstigt att ha en helt ny blogg och så, men jag vänjer väll mig antar jag, min kära mamma tycket vi hade gjort ett bra jobb på våran nya blogg.  Som sagt tycker jag att det är (lite) obehagligt att säga så, hah gud vad töntig jag är.
Jag kanske skulle vilja ha en egen blogg. Fast jag tror att flickorna skulle känna sig lite diss because jag kanske börja skriva mer på den &såvidaare. men vi får se.
Våran statestik från i går är noll unika läsare till tjugosex, hoppas de fortsätter stig, som sagt spppprid denna blogg vidare om du ggillar den<3

hade u n d e r b a r t.
/sofia

Kommentarer
Postat av: anonyma

never ever sophy

2009-01-11 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0