måndag = storstädning!

Hejsan svejsan på er alla bjorkbabes fans
Idag så hade vi en vanlig skoldag och det var faktist ganska kul. Vi såg begynnelsen med Elin och jag, Linnéa, Sofia, Mette och Amanda låg längst fram och såg. Alla låg på mig i början, vilket inte var särsklit skönt. Men filmen var iallafall rätt kul och vi såg den i kanske ungefär en timme.
På bussen var det jättefullt, så jag, Petra, Lydia och Linnéa A stod allra längst fram i bussen bredvid busschaufförn. Lite pinsamt kanske.
Ikväll for jag på dansen och då satt vi mest bara och pratade. Vi lärde oss lite av den nya dansen och den börjar rätt bra tycker jag :D
Jag har precis ränsat ut min garderob och städat mitt rum vilket känns väldigt bra så jag för en gångs skull har fått bort allt skrot.
Nu ska jag gå och läsa spanska!
morsning från felicia

Amen


Kommentarer
Postat av: Anqii

Kan ni inte byta bakgrund? Det är lite svårt att se vad ni skriver...

2009-01-13 @ 08:18:14
URL: http://anqii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den va full och lite till....... XD

2009-01-13 @ 22:07:20
Postat av: Petriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bussen va smockfull och lite till...l :O XD

2009-01-13 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0