monday is the day today, hej

IDAG HAR JAG VARIT TRÖTT&FUL HELA DAGEN:(
jag var inte på så bra humör på stan, men sen när jag kom hem och har plattahåret och fårr lite mat i magen  och så känns allt mycket bättre(L)
De var jätte roligt på bussen för jag och mette satt längst fram och pratade.
Fullständigtystnad på bussen
sofia : LUDEN
Pinsam tystnad, jag har aldrig upplevt en sån tyst buss i hela mitt liv:]
vi pratade om hår på benen&sånt om ni undrade varför mitt ordval, 'luden' blev just hih:]..

Nu sitter jag och mette THa man och funderar hur vi ska lösa (efter alla klagomål) problemet med att man itne ser texten:]
Vi får se hur vi gör, amanda hade något bra förslag, jag tror vi gör så.

/SOFIA&METTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0