ojojoj, dålig vana

NU ska jag inte få den här dåliga vanan att inte skriva varje dag...
NU ska jag hitta nått som jag ska börja prata om, för ni är inte så intresserade av konståkning vad jag har förstått
Snälla gott folk, komentera vad jag kan berätta för er :D:D:D
Iallafall nu ska jag bädda min säng och klä mig, kanske platta håret, för jag ska till make up store och få en smink kurs.
det ska bli super duper, sen blir det amanda,  jag ska lära henne lite om bloggen, det ska bli roligt! :D
Idag på skridsko skolan var det en skit skit söt liten flicka som heter linn, hon prata jätte mycket med mig och hon krama mig när det  var slut, mitt hjärta smälte kan jag säga gott folk.......
Men ska dra nu, hare gott
/M

Amen


Kommentarer
Postat av: moa

måste ni ha så att man knappt kan läsa? =]

2009-01-11 @ 12:28:01
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0