sofia hej

Jag måste bara berätta att idag när vi åkte skidor ( ni vet längdskidor i vitberges, över staket& bland träd) och ja sånt som vi gör, så ser vi en man med mick, och han ställer oss den frågat
'skulle ni kunna prata i micken oavbrutet i några minuter medans vi testar ljudet?' &ja mena de var ju inga problem så vi sjöng&prata på. Har ni förresten hör NU HAR JAG KÖPT MIG EN SKOTER låten?, den är så himla skön !
jag måste lägga in den ifall jag hittar den på youtube (som verkar vara helt omöjligt) ni ska veta vad jag har försökt.

Sen har vi varit på kalas hih. De var roligt=D
vi hade tårtbakar tävling och jag var på isabels lag, och vi gjorde en frukt tårta (de vart typ en bantnings tårta) för mette, amanda OCH FELICIA/FELICIA tog allla goda indgridienser:]
aja de art ändå så gott, grattis petra (A):D

amen sofia



" nu har jag köpt mig en skoter, en gammal skino som är gul & lång jag har varit ut & prov'an & jag har aldrig haft så kul nån gång, en gammal man han är så fattig, fast jag köpt'an av en gubbe på stan.. "
haha var bara tvungen:]

Kommentarer
Postat av: felicia

mette, amanda och felicia tog alla goda ingredienser :( ;(

2009-01-31 @ 09:59:10
Postat av: isabel

våran bantningstårta ägde ut allas (a'

2009-01-31 @ 17:19:07
URL: http://iiisabel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0