tisdagg

 Mmm! Hur gott ser inte det där ut? det bästa är att jag har gjort den själv :) äppelpaj med vaniljsås, i love it! super bra att göra av gamla äpplen som man inte vill äta upp:D

Idag hade vi iallafall HK och då gjorde vi en jättegod soppa med potatis och (jag höll på att skriva rädisa) jag kommer inte ihåg vad det andra va men en sån här grön lång sak men blad längst upp :] bra beskrivning asså! men iallafall blev min och Hannas jättegod! jag åt 2 portioner, även fast vi hade ätit en massa sallader till lunch :] jag var jättemätt då jag kom hem :).
vi har sjukt mycket läxor nu :S
här är alla som jag kommer på:
matte 17 (tror jag)
engelska glosor
spanska glosor
musikläxa
HK läxa
och till idag hade vi också två läxor
matte 16 och BMs läxa om eld
LIIte eller?
jaja, det är ju till olika dagar så det går ju endå ganska bra :D
nu ska jag äta upp min äppelpaj :)
tjohej!
/felicia

Amen

Kommentarer
Postat av: Anonym

purjolök=]

2009-01-27 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0