tjena hejsan

Hello everybody :)
idag hade vi HK på kanal och vi gjorde äppelpaj. Min och Hannas blev supergod! Speciellt vaniljsåsen :] Sedan gick jag ner på stan och träffade mamma. Vi beställde sminkrådgivning på body shop, så jag ska dit på söndag :D Jag ska också på stan på lördag :) nån som vill följa?
Sen efter stan for vi till ica maxi och där köpte jag om jag kunde drömma :D!!!!<3 jag längtar jättemycket tills jag ska läsa den ikväll :):):):) Sen ska Sofia få låna den av mig :)
Nu ska jag öva vidare på läxan
HEJDÅ
/ F

Amen

Kommentarer
Postat av: nån

om man bläddrar ner så ser man inte ar det står så man måste markera texten och det är jobbigt

2009-01-20 @ 19:36:36
Postat av: någonannan

MEN GE DIG SRE DET UT SOM DE BRYR SIG?!?!?!

2009-01-21 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0