tjenna brorsaan

hej :D
det känns som om det var ett tag sen jag skrev. fast jag har nog skrivit med andra kanske inte själv :)
idag på skolan hade vi ännu en vild lek (syftade på hunden som vi jagade varanda förrut för), amanda hade tagit mina nycklar och då blev det lite krig.. jag och Sofia mot Mette och Amanda. Vi hade roligt :]
nu är jag iallafall klar med matteläxan! det är så skönt och ha läxor gjorda före helgen, tycker inte ni också det :)?
Jag kan inte lägga in nån bild för jag är inne på mammas användare.. men jag kanske lägger in senare nån dag! :)
Nu ska jag gå och äta en macka sen gå isäng :D
åh, så skönt att sova :):):):):):):))
hejdå, puss & kram
/felicia

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0