torsdag

skidor på gympan första gången! det var endå ganska kul :D
vi har det imorn också, hoppas att det också blir skoj :D
jaja, fortfarande har vi väääldigt mycket läxor :S
längtar tills allt är över :).. fast i helgen så ska jag bara ha kul FAST jag kom på nu att jag måste läsa på inför NO-provet. ÅENJ jag glömde boken igen, jaja hehe.. jag kommer på rätt mycket saker när jag skriver :]
nu sitter jag här i soffan och halv ser one three hill. det suger, men jag orkar inte slå över ;D
hahah.. hittade några gamla bilder på mig :O
amanda, här får du se hur jag såg ut!
 inga tänder visas!
hejdå :D
/felicia amen

Kommentarer
Postat av: SOFIAE

felicia så söt jag vill äta dig, +skojareu one tree hill äger !

2009-01-29 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0