amanda is back in town

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i sthlm i nåra dagar. Jag kom hem igår, men har inte årkat skriva nåt inlägg... Men det var iaf jätteskoj i där. Jag såg faktiskt två kändisar blad allt folk. Alice som var med i idol och wille som var med o bonde söker fru. Linnea såg amir!! Men jag missade han, typiskt. 
Jag har shoppat lite smått och gott, bla en jeansjacka, men jag vet inte om ni får se dom;)... hahah får se om jag orkar ta kort.
Sen har vi varit på gröna lund. Det var jätteskojj! Spökhuset var skitläskig, jag blir alltid jätterädd när jag går i spökhus och skriker så jag blir helt hes, ahah jag och linnea vågade inte gå själva så vi letade upp nåra att gå med :]


Här är den nya insane, var intr så jätteläskig som jag trodde :)


frittfall var jätterolig, fast å hemsk :]


mmm langos är skitgott :D


Bilderna är tagna av min syrra linnea
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0