hahahahah

IDag for jag ocg linnea på stan och åt på waynes osv. När vi skulle fara hem hände en jätterolig sak, jag suger på att förklara men det var roligare än det låter ;)När jag skulle låsa upp cykeln var det nån som knackade mej på ryggen. jAg vände mej om och där stod det nån kille i typ 18 års åldern.
killen-kommer ni här ifrån?
jag oh linnea- ja
killen- Finns det nån billig pizzaresurang här i närheten?
linnea-hm inte nån billig precis..
jag och linnea-hahahahahhaha
jag- men på kinaresturangen säljer dom pizza.
killen lite förvånad- Sälker dom pizza på en kinesresturang??
jag- elr just ja, dom har slutat sälja där.
jag och linnea skrattr igen.
en tant lite längre bort-Där bort säljer dom pizza. Och pekar och ett håll.
jAg bah- där borta säljer dom pizza! och pekar åt samma håll som tanten.
killen-hahah okej.
Sen cyklade jag och linnea skrattnde där ifrån.

Mnemen ikv ska jag på trästocks och se veronica maggio med nåra. Det kommer bli jätteskoj!
/amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA så sämst på berätta:]

2009-07-18 @ 16:54:33
URL: http://bjorkbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0