IKEA yesterday

Igår för jag, min mamma, Sofia och hennes mamma på IKEA :) de var jättekul fast vi köpte inte så väldigt mycket :) Lite bilder blev det faktist :) min kamera har börjat funka igen.
på vägen dit var vi rätt trötta
 förlåt för snea bilder

på vägen hem efter att vi hade ätit på KINARESTAURANG i piteå var vi nog också ganska trötta..
sofia: men Jens- Stiv :O
felicia:HAHAHHAHAH



haha sen hela vägen från piteå gjorde vi en lek som gick ut på att fylla i en mening tillsammans t ex:
sofia: det
felicia:var
sofia: en
felicia:gång
osv...
haha det spårade ut helt:
bävrarna gjorde orvarskulpturer och slängde på agnes och fåglarna kräktes på igelkotten,hahahh jag vet inte vad..
vi hade iallafall hur kul som helst!

idag känner jag mig lite krasslig så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
hejdå
/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0