stadsfesten!!!

Idag var jag på stadsfesten med sofia, cajsa och ebba. Vi åkte nån karusell som var som piratskeppet fast den snurrade runt hela varv, åsså stannade den när den var upp och ner. MItt spänngrejs var typ löst. Och jag höll på glida ur! Om jag inte hade hållt fast med så himla mke, hade jag typ glidit ner. Det är det värsta jag har gjort!!!!! ÅK ALDRIG DEN OM DU INTE VILL DÖÖ!! :OHahah fast den var ändå ganska kul :] 
Menmen snart far jag iaf till stockholm, wiho det kommer bli skitskoj! :D


/amanda

Kommentarer
Postat av: emmy

hej jag skulle jätte gärna vilja ha hjälp med

min blogg desig att ni kanske skulle kunna hjälpa mig :D

2009-07-02 @ 22:28:46
URL: http://kuosmonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0