amanda

Idag har jag varit på stan med moa och joffe. Det var skoj. Jag la undan ett par jeans på gina och en tröja på hm. Sen for jag hem och åt och sen så skulle jag linnea och pappa kolla på en kamera åt mej och en mobil till linnea.  Jag hittade en jag vill ha som man kan ha under vatten och som är stötsäker. Det är nåt för mej det ;) Sen for vi och köpte jeansen, försökte ta lite bilder med datorcamen men gick sämst så ni får tyvärr inte se dom nu, men kanske sen. Vem vet?
Ikv har jag inget planerat så det blir väl att se nån fim eller nåt, skönt? JA!
Föresten jag har hört att baksmällan ska vara sjukt rolig, få väl ta och se den.

Var bara tvungen att lääggaut den här igen :] hahahh rudolf är så himla rolig! I LOVE HIM!!<3<33

/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0