SVAREN

Alexandra: hur många läsare har ni per dag?
svar: de varierar, men ca. 80 i snitt 

Erika: När får man chans att vinna en sån där fin bjorkbabeströja igen?
svar: i kommande tävlingar, men man kan alltid köpa den. Mejla [email protected]

Sofia L: När får jag min design?
svar: du är först i kön

Anonym: Varför är inte linnea med i bjorkbabes?
svar: hon har valt att inte vara med

Saga: Vem är snyggast i eran klass?
svar: det är bjorkbabes of course

Anonym: Är Adam Nillson störande?
svar: Vi pratar aldrig med han direkt

Amanda Öhrner: hur många har ni just nu exakta antalet som väntar på en design, och när står jag överst på listan ! :) svar: 7 stycken i kön, du står ungefär 5

Anonym: Vilka ska ni göra headers åt nu?
svar:  1. Sofia  2. Lisse 3. Fanny 4. Fanny 5. Amanda osv...

Anonym: Hur många av er är oskuld? VAVAVAVAVAVAV
svar: alla är vi glada oskulder lalallala

Fanny: Hur kom ni på att ni skulle göra en blogg tsm?
 svar: vi ville alla ha en känd och bra blogg, så vi tänkte go for it

*****: skulle du/ni skicka bild på dej i underkläder om du fick bild på mina magrutor?
svar: självklart min vän. titta och njut '


*Hemlig*:tycker ni att jag är konstig som skriver i en blogg om hur jag onanerar?
svar: Ja, din sjuka stackare

Anonym: vaför heter eran blogg bjorkbabes.blogg.se ?? :O 
svar: 4 babes på björkskolan fick en pangidé

Fanny: Jag undrar hur ni har gort som en länk när ni skrev i menyn: design? maila oss? Jag skulle vilja kunna göra en sån, tycker om att göra designer.....Skulle gärna villja ha svar så snart som möjligt :) 
svar: ledsen, men vi delar inte med oss av vår kunskap. 

Emma: Vem är den absolut coolaste personen ni känner ?? Och om ni inte svarar rätt så blir jag ledsen..
svar: Emma, du vet att du alltid toppar listan. 

Anonym: Hur många av er är singlar?? XD
 svar: Alla, så det är bara att slå till ;)

Hannes: felicia spelar din brosha i tbtb 
svar: japp det gör han

Anonym: Ska ni inte göra nån fler rolig film?
svar: självfallet, håll ut. 

lillpojken: kan jag få era mobilnummer ? :]
svar: adda oss på apa så byter vi ;)
sofiaerinder
mettson
feellan_
amandahub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0