trött men kna inte sova:]

okej klockan är inte lls mycket, INTE ALLS
men jag är as trött och kan inte sova det suger
sitter i pyjamas, är ful i håret, och utan smink så ursäkta bilderna:]
sååååå, jag tänkte göra en hissar dissar lista

HISSAR

1. jeans tights - bekväma och snygga, vad mer kna man säga
2. blocka på msn - det är så skönt att man kan blocka endel på msn, jag menar endel fattar jag inte hur dom kan hitta mig:O
så därför är blockningar bra
3.mini parfymer - köpte en i london. guuuhh så bra dom är, dom är yttepytte små, så man kna ha dom i väskan nästan i fickan + på det.

DISSAR

1. att mna inte kan sova - det säger sig själv
2. sand - me hate sand, det är bara jobbigt, när det kommer in överallt och när man har badat blir man sandig direkt man rör sig, ushhh på sand
3. myggor - varfrö finns dom, dom är bara jobbiga, när dom sticks och irriterar en när man sover (jag har en i mitt rum nu ksa smälla den) skit i fåglarna ni får hitta annan mat:]

såå, nu ska jag försöka sova igen, godnatt gott folk
/mette

URSÄKTA BILDERNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0