amanda här

hejhej, nu sitter jag oå våran altan och lyssnar på musik, men jag kan inte sitta här länge till. Det är så himla varmt jag döör snart. Och jag har nyss fått massa stickor i min hand!!!! Aj! SKa hämta en pincett snart och dra ut dom. MEn idag ska jag på VB med feliii. Det kommer säkert att vara sjukt mke folk nu, men man klarar ju att inte av att inte bada en sån här dag. Sen skulle vi kanske till stugan. Då tar jag nog lite pics som ni får se sen. Nu måste jag ta ut stickorna
byebey
/amanda

Kommentarer
Postat av: Moa

Kul att vi har stuga på samma ställe!!

Vi måste vara med varandra där i sommar Amanda :D<3

2009-06-26 @ 18:07:35
URL: http://moooam.blogg.se/
Postat av: :]

ni är snygga som fan<3<3<3<3<3

2009-06-26 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0