äntligen sommar!...eller hur var det nu?

ÅH min katt jama hela morronen så jag var tvungen att gå upp och släppa ut han :(:(:( då var typ klockan 10 jag var as trött :(
men sen börja de rengna då jag satt och åt PÄRONFIL<3 då var jag tvungen att gå och stänga dörren. guh va jobbiga dom är!!!!! nä jag skoja dom är jättefina och snälla. 
just nu ligger jag i min säng med datorn. det åskar utomhus, det är mysigt tycker jag :) men det var endå tråkigt för jag och emma hade tänkt fara på VB idag :( men vi kanske kan hitta på ngt annat :D!
nu har jag inte så mkt mer att skriva.. det blev ett lite rörigt inlägg men stå ut :) 

byebye
/felicia

Kommentarer
Postat av: moa

jag har ba en fråga, skulle ni kunna göra en design ny till mig? :)

2009-06-23 @ 17:03:49
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Emma

hahhaha det blev Freaks and Geeks för oss, JAMES FRANCO<3<3<<3<3

2009-06-23 @ 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0