felicia skriver

hallojsan! igår somnade vi rätt sent då vi tältade ,fast det var kul! sen på morgonen gick vi in till mette och åt mackor med jordnötssmör och marsmallow fluff på (L)(L)(L)(L)L()L() GU SÅ GOTT ASSÅ sen for vi till hällarna :) där badade vi lite grann och solade :) sen for vi tillbaka till mette och städade i DEN NYA BJORKBABESKOJAN!! asså kojja 4-lajf<3 men sen gick vi ner till kanotudden och solade och badade där också :]
När jag kom hem och duschade hade jag blivit solbränd (of course) så.. jag måste bli bättre på att smörja in mig med solskyddsfaktor :O
nu ska jag nog ta mig en isglass i det varma vädret.
tjingeling
från felicia


den här bilden är så himla fin!
zusan & emma<3














PS

hahha kolla den här bilden. mitt hår blev aslockigt då jag släppte ut knuten på huvet

det syntes inte så jättemke här.. :]

Kommentarer
Postat av: emma

visst är den fin?:]

jag saknar när vi var med varann du vet sminkbilderna(A)<3

2009-06-25 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0