dam dodidoda dam, comeon baby

ja då var summmer games över, igen
ja de gick ju inte bra, men de gick inte dåligt, vi hade lite oflyt. men aja jag är iallafall glad, vårat lag är så trevligt, 
jag fick göra tre mål under cupen också, de var roligt

som jag har sagt förut, låt bilderna tala
lägg märke till att emma inte ler på en enda bild omagaad
och lägg märke till att agnes håller peacefingrarna framför sitt ansikte två gånger förbluffand
& till sist lägg märke till våra fina rosa matchande tröjor laLALlalal



rebecka-olivia-therese-emma-nadja-sanna-linnea-rebecca-stina-linnea-bella-emmy-agnes-linnea-josse-sofia & carro
pinsamt om jag har glömt nån, tack för en kalashelg. HAhaha kalas:]

idag ska jag emma och josse cykla till agnes stuga wiho
/sorre HAHAHAAH kan inte nån hitta på ett smeknamn till mig?


Kommentarer
Postat av: agnes

HAHA peacefingrarna är typ min enda pose:]

2009-06-29 @ 12:39:26
URL: http://agneslofroth.blogg.se/
Postat av: amanda

skulle ni kunna hjälpa mej med min header och design?

2009-06-29 @ 16:40:59
URL: http://honsombloggarforeranskull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0