snart ärrrrrrrrrrr de sommar

vanlig dag i skolan och sen efter hk, som var katastrof förresten for jag ellen, moa, amanda & felicia hem till amanda och spela spel och åt bullar i hennes husvagn, de ägde like allways. jag och ellen (VINNARNA) var på ett lag och amanda och moa var på ett lag felicia var dommare, jag orka inte förklara spelet för de tar hundra år och ingen kommer orka läsa de. men de var ämdå skoj

VÄNNERNA ni betyder allt.



PÅ HKn, nån har dumpa all sin disk i jag amanda mette & hugos diskställ, de äcklet borde få spankstrykraggarsmäll, haha där försökte jag vara lite tuff, lyckades jag, nej.
men vi fick iallafall diska jätte länge, inte kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0