taylor swift är så bra

hihihi
fuck emmas musikstil:]

okejm ne bort med glada minen, för fast namnet i rubriken gör mig gladare så är jag besviken.
benhinneinflammation
behöver jag säga mer? asså jag är så arg och sur på mig själv, idag på träning så prata tränarna ihop sig och beslöt sig för att köra hem mig, träning hade just börja och de tyckte att jag halta och fast jag inte hade så mkt ont fick jag inte vara med, inte mer än rätt kanske men de känns så jobbigt. jag brukar inte vara den som sätter sig på sidan av när de gör ont.
så jag är bara så .. jag vet inte hur jag ska besriva de. e skit samma
tagga pite summer games

bjuder på en bild. smsa med mig okej?0702363622

puss bystrinder. byström+erinder you know

/sofiaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0