tiden löper

när tänker jag tänker på att sommarlovet snart ska börja och sjuan som har gått fortare än någonsin är över, börjar tänka att de var ju nyss man stod på folkan och tänkte -gud sexan är äntligen över!
Och så snabbt var de sommarlovet över, jag minns knappt vad jag har gjort. Jag ska ta vara på mitt sommar lov tvåtusennio. Bilder säger mer än tusen ord, och bilder väcker minnen. vad gjorde jag i sommras egentligen? låt bilderna tala.


cykla till bergsbyn med bella.

vara med gabban emma & moa


hej andre

ibbe & felicia ni var tummen upp

underbart gabban,mette&emma

moa var min bästa vän..

jag gifte mig

mette du föralltid, kojan i sommras

josse fick mig att skratta

hehe erik:]

jonte var bäst


ibbe och andre var mina vänner
'
en rygg och erik


vad ska du göra i sommar?
/sofia erinder


Kommentarer
Postat av: moa

sofia, att vi bytte skola kanske gjorde att vi typ gled ifrån varandra eller något? jag tycker att det var jättedåligt iaf...

och sexan kändes som att den gick jätte fort, och sjuan fortare =S

2009-06-06 @ 15:47:02
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: moa

varför lämna du in den? (a)

2009-06-06 @ 18:21:15
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0