uhu

nyss kom jag hem från sjukhuset, fråga mig inte vad jag gjorde där, och har precis ätit för första gången idag! jag fick inte äta något på morron:(
men det var jättegott, och igår så hade vi grillkväll(jag,sofia,amanda och mette) och det var jättekul! Vi grillade först sen satte vi oss på bryggan och körde charader :D och just det, på dagen var jag på vitbergs med amanda, sofia,joffe och joffes kompisar. Kommer inte riktigt ihåg vad dom hette (A) Jag brände mig på typ hela kroppen då :(:( Men nu är det nästan borta :D
jaja, EMMA FORSLUND har i alla fall kommit hem från grekland nu så jag ska ringa henne och kanske vara med henne om hon kan<<333<3

det var allt för mig, byebye
/felicia


PS. kom ihåg att anmäla dig till veckans blogg tävlingen ! kommenter det förra inägget nedanför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0