VB :D:D

Idag for jag och felicia på VB. Det ägde! Vi åkte ruchbanan hur många gånger som helst, haha det var så himla kul. Förra året tyckte jag den sög, men  om man gör på ett spec sätt går det skitsnabbt. Över oss vare nåra killar i typ 20års åldern som var jättefulla. Och dom pratade jättemkt norrländska, så jag gissar att dom var från piteå. Men då kom det en personal och skulle säga till dom och då gömde dom ölflaskorna i deras sockar, haha som om hon inte skulle se dom då! Sen vinglade dom ivägi bara kallingar. Vid fyra märkte vi att det var jättelite folk och vi bah yes, nu får vi vara i varmpoolen själva! Då varen lite mer än kvart i fyra och då fråga vi nån personal och dom bah: Den är stängd, vi stänger klockan 4. Jag trodde dom stängde typ åtta så vi fick skynda oss att fara iväg.
/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0