Fästingsbett

Jepp, nu har jag ett färstingsbett. Jag har haft ett jättestort bett på benet jättelänge och nu visar det sej att vara ett fästingsbett. Nu måste jag ta TRE mediciner per dag!!! Fast det var bra att vi uppäckte det i tid för min granne fick ett fästingsbett fast hon hade int märkt det och efeter ett tag blev hon jättesjuk. Aja nog om det. Efter skolan for jag, sofia och felcia till stan. Jag köpte nåra solglasögon och en tröja( fast den köpte jag i förrgår). Here they are!

/AMANDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMANDA DU MÅSTE SÄGA VARS DU KÖPT DEM JAG HAR SÖKT SÅNNA MEN HITTAR INTE!

2009-05-28 @ 19:47:10
Postat av: Anonym

AMANDA DU MÅSTE SÄGA VARS DU KÖPT DEM JAG HAR SÖKT SÅNNA MEN HITTAR INTE!

2009-05-28 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0